Dantech system

Dantech är vårt digitala verktyg som är navet i vårt servicekoncept. Systemet hjälper oss att man_hjälm_surfplattahålla kontroll på alla våra service åtaganden och där hanteras all information och dokumentation. Har man valt oss som serviceleverantör så är all Er information samlat på ett ställe och det ger dig som kund hos oss en överlägsen kontroll på alla Era lyftanordningar och lyftredskap. Systemet hjälper ansvariga att lätt kunna gå in och se statusen på service och/eller reparationer vilket är en förutsättning för att leva upp till Arbetsmiljöverkets AFS 2006:6.  Vi har här valt att visa upp exempel på hur det kan se ut när man går in som kund i systemet. Dantech är helt webbaserat så det kräver inga program eller specifik utrustning. Oberoende av plattform som PC, MAC, surfplatta smartphone mm. så är informationen lätt åtkomlig. Nedan kan du se några skärmdumpar i PDF format som visar en liten del av infon. Klicka på respektive bild för att få upp den aktuella PDF:en.

Från vänster. Översiktsbild över gällande kontrakt, lyftanordningar i det aktuella kontraktet och lyftredskap i det aktuella kontraktet.

Servicekontrakt_Dantech        Servicekontrakt_Lyftanordningar_Dantech Sida 001          Servicekontrakt_lyftredskap_Dantech Sida 001

 

 

 

Från vänster. Stamdata som innehåller all tekniks info om den aktuella lyftanordningen, servicerapport på en lyftanordning och servicerapport på ett lyftredskap.

Stamdata_lyftanordning_DantechServiceOrdreRapport_lyftanordning_DantechServiceOrdreRapport_lyftredskap_Dantech

 

 

 

 

 

Detta är en liten del av vad man kan få ut för information och hur smart systemet är uppbyggt.  Vi kommer gärna ut och visar hur det ser ut i verkligheten genom att komma ut på ett besök till Er. Det är helt förutsättningslöst och kostnadsfritt. Samtidigt vill vi visa upp vår tjänster och få möjlighet att lämna en offert.

Känns detta intressant för Er verksamhet så tveka inte utan kontakta oss.